група №4 “Промінчики”

Вас вітають “Промінчики”

У старшій групі №4 з українською мовою навчання живуть діти 6-го  року життя – цікаві, веселі, розумні і дуже різні. В групі створені всі необхідні умови для  комфортного перебування дітей, їх розвитку та навчання  згідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Працює група за наступним режимом.

 

 

Як сонячне проміння зігріває землю, так оточили любов’ю та турботою  своїх вихованців вихователі  Жук Анжела Вікторівна, Колесникова Юлія Євгенівна та їх надійний, турботливий  помічник – Панькова Ірина Олександрівна, яка допомагає вихователям привчати дітей до чистоти і охайності, виховувати працелюбність.

 

Проблеми оздоровлення дошкільнят, створення здоров’єзбережувального середовища, розвиток мілкої моторики – ось неповний перелік цікавих для неї питань, якими вона займається дуже скурпульозно і ретельно.

 

РЕЖИМ ДНЯ

7.30 – 8.10 Прийом дітей. Огляд. Індивідуальні вправи на розвиток мовно-дихального апарату. Рухливі ігри середньої інтенсивності з мовним матеріалом
8.10 – 8.20 Ранкова гігієнічна гімнастика
8.20 – 8.30 Підготовка до сніданку
8.30 – 8.50 Сніданок
8.50 – 9.00 Гра. Підготовка до навчальної діяльності
9.00 – 9.10 Мовна зарядка
9.10 – 11.00 Навчальна діяльність. Фізпаузи
11.10 – 11.20 Підготовка до прогулянки. Мовний марафон (мовні доручення)

 

 

11.20 – 12.15 Прогулянка. Рухливі ігри з мовним матеріалом. Хвилинки малих фольклорних форм. Індивідуальна робота. Піший перехід.
12.15 – 12.25 Повернення з прогулянки. Підготовка до обіду
12.25 – 12.50 Обід
12.50– 13.00 Підготовка до сну. Релаксаційні вправи.
13.00 – 15.00 Сон
15.00 – 15.30 Поступовий підйом. Гімнастика пробудження, загартовуючи процедури:повітряні ванни у русі, сухе обтирання, корекційні вправи. Підготовка до полуденка.
15.30 – 15.50 Полуденок
15.50 – 16.30 Проведення гурткових форм роботи, самостійна художня діяльність
16.30 – 18.00 Прогулянка. Ігри з мовним матеріалом. Повернення додому

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Понеділок

  1. Розвиток  мовлення
  2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі природи
  3. Художньо-естетична діяльність ( малювання/ліплення/аплікація)
  4. Фізичний розвиток 10.40-11.05

 

Вівторок

  1. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення + художньо-естетична діяльність: конструювання
  2. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світ людей (ігровий тренінг)
  3. Музичний розвиток 10.25-10.50
  4. Гурток ( II пол. дня)

 

Середа

  1. Мовленнєва діяльність: грамота 9.00-9.25
  2. Художньо-естетична діяльність: Художня література +Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі людей 9.30-9.55
  3. Художньо-естетична діяльність: (малювання/ліплення/аплікація)
  4. Фізичний розвиток н прогулянці 11.30-12.00

 

Четвер

  1. Пізнавально-дослідницька діяльність у світі предметів 9.00-9.25
  2. Музичний розвиток 10.30-10.55
  3. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення
  4. Особистісний розвиток  (ігровий тренінг)

 

П’ятниця

  1. Художньо-естетична діяльність ( малювання/ліплення/аплікація) + мовленнєве спілкування 9.00-9.30
  2. Фізичний розвиток 10.00-10.25
  3. Пізнавально-дослідницька діяльність у світі природи

Англійська мова + ознайомлення з соціумом  (І підгрупа – 9.00-9.20; ІІ підгрупа – 9.20-9.40)

 

 

 Казка “Хижий вовк та довірливі козенята”


Уважний пішохід 2018

Вчимося працювати – природу цінувати 2018

Новий рік у “Промінчиків” 2017

Подарунки для наших захисників

Секрети батьківської педагогіки

   

 

 

Випуск 2016 року у “Промінчиків” (архів)

 

 

Залишити відповідь